Aspåsnäset skulle ha sin första dans för denna sommar, på scenen stod Blender. Man nästan kände energin dansbanan har hållit inom sig under hela vintern, vilket gjorde att förhoppningarna steg och jag trodde detta skulle bli den bästa kvällen hittills på Aspåsnäset! Jag trodde fel...

Tog första dansen tillsammans med Tine, och därefter följdes det danser på danser med diverse tempo och människor.


en liten blomma som får symbolisera kvällens danser, underbara alltså!

Blender då, ja jag blev som sagt lite lätt besviken, visst dem gjorde ett bra framträdande och leverarar fin musik, men jag saknar något, det lilla extra man inte kan sätta ord på saknas. Hitta de och ni får en Jackpot av mig, nu får det räcka med endast 4/5 dansskor, och tur är väl de, för vem skulle vilja ha sko på bara en fot?!

Denna dans var lite speciell för mig, jag kom nämligen in gratis, fick fika i pausen och en mycket rolig paus denna aftonskväll. Allt tack vare att jag fyllde 18 nyligen och detta var Tines och Helenes present till mig, tack så underbart mycket! Även tack till alla er andra som också satt vid dessa filtar, som jag fick surra och skratta tillsammans med och självklart även åt! Utan er underbara dansvänner vore mina danskvällar faktiskt ganska tråkiga.

Hur som helst, en dag avklarad, bara 2 kvällar kvar, danssuget har ännu inte minskat, nu kör vi!